niedziela, 17 lutego 2013

Tygrysek

Na Stogach mieszkają trzy koleżanki. Z Anetką pracuję w pokoju i zrobiłam już dla niej kilka tortów, dla Joli zrobiłam już dwa torty, a dla Adriany robiłam teraz pierwszego torta. Tort miał być prosty, okrągły z postaciami z Kubusia Puchatka, z dużym naciskiem na Tygryska. Nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła czegoś po swojemu. Więc tort nie był okrągły, bo była to głowa Tygryska. Nie chciałam robić kolejnego szablonowego tortu i poszłam o krok dalej. Reakcja Weroniki, dla której urodziny ten tort był przeznaczony, rozwiała wszelkie moje wyrzuty sumienia, że zrobiłam tort po swojemu.
Środek tortu to czekoladowy biszkopt przełożony kremem czekoladowym z ciasteczkami oreo.



1 komentarz:

  1. wielkie dzięki, moja córeczka była zachwycona

    OdpowiedzUsuń