niedziela, 11 listopada 2012

Skorpion

Zdjęcie tego tortu wyszło mi bardzo brzydko. Za bardzo się spieszyłam poza tym światło w mojej kuchni jest koszmarne, nie pomogła nawet wymiana żarówki na mocniejszą. Zdjęcia robione z lampą błyskową wychodzą też nie najlepiej. Ale nie mogłam nie zamieścić zdjęcia tortu, gdyż każda osoba, dla której robię tort nie może się doczekać aż odnajdzie go na moim blogu.
Sam tort wyszeł bardzo ładny, gdyż był jasnożółty, cyferki pomarańczowe a sam skorpion błyszczący brązowoczarny. Z tego skorpiona jestem bardzo zadowolona gdyż pomijając brak nóżek (nóg nie zrobiłam specjalnie) wyszedł mi bardzo bliski oryginałowi.
Smak to czekoladowy biszkopt nasączony alkoholem posmarowany dżemem z czarnych jagód przełożony kremem czekoladowym z odrobiną cappuccino.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz