sobota, 23 czerwca 2012

O mnie :)


Ilu ludzi tyle światów. Mój jest wypełniony radością tworzenia, kolorowymi kremami  i różnorodnością smaków. Chciałabym każdemu z Was uchylić do niego drzwi. 
Nie do końca jestem pewna czy moje życie różni się od innych. 
Na co dzień  pracuję i wychowuję dwie wspaniałe córeczki Zuzię i Zosię
Jednak po godzinach w domowym zaciszu zamieniam się w pełnego pasji cukiernika. Hołduję tradycji dlatego biszkopty  przygotowuję  według starych  przepisów mojej babci. Są one przełożone kremami na bazie bitej śmietany z serkiem mascarpone. Wszystkie  torty i babeczki to najwyższa jakość składników. 
Masa cukrowa jak również i każdy element dekoracji jest ręcznie przeze mnie przygotowany i całkowicie jadalny.
Każdy ma marzenie schowane głęboko pod poduszkę,
moim jest otwarcie własnej cukierni, gdzie te wszystkie delicje gościły by na co dzień.

Pozdrawiam
Małgorzata Syrewicz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz